fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

איך עושים ריסוס לבית פרטי?

השיטה הטובה ביותר לבצע הדברת מזיקים לבית פרטי היא על ידי ריסוס לבית. היתרון הגדול של ריסוס לבית פרטי הוא היכולת של פיזור חומרי ההדברה על שטח נרחב, כך תוצאות ההדברה שיתקבלו על ידי ריסוס לבית פרטי יביאו למיגור המזיקים באופן מוחלט ובצורה יעילה שתשמור על הבית נקי ממזיקים לאורך זמן רב.

הדברה לבית פרטי באמצעות ריסוס יכולה לכלול שימוש במגוון רחב של חומרי הדברה, אותם המדביר ירסס במשטח וכך יביא למיגור הנגיעות של המזיקים בבית. התערובת של חומרי ההדברה המשמשים לריסוס יכולה להשתנות בהתאם לסוג המזיקים שקיימים בשטח הבית, לפי התאמה ספציפית לתנאי השטח הסביבתיים ולרמת הנגיעות.

ניתן לבצע ריסוס לבית פרטי עם חומרי הדברה ירוקה או באמצעות חומרי הדברה כימית, מדביר מומלץ לבית פרטי ידע לשלב כמה סוגים שונים של חומרי הדברה וכך לבצע ריסוס לבית פרטי בצורה יעילה, שתספק מענה מותאם אישית לבעיה הקיימת ולפתרון ריסוס הדברה באיכות גבוהה.

 

ריסוס לבתים פרטיים

ריסוס לבתים פרטיים כולל כיסוי של שטח החצר ואת כל חללי הבית השונים אך במידה ובעיית המזיקים בבית מתייחסת לסוג ספציפי של מזיקים, יש להתאים טיפול הדברה ממוקד ורק לאחר אבחון וזיהוי של מקור הבעיה להתאים את סוג הפעולה שתביא לתוצאות הדברת מזיקים יעילות.

יש לא מעט חברות הדברה שמציעות שירותי ריסוס לבית פרטי אך לרוב חברות הדברה אלו פועלות באופן אוטומטי, מתוך מחשבה שעל ידי הדברה בריסוס כל המזיקים יחוסלו והבעיה תיפתר.

חברת הדברה מומלצת לבתים פרטיים לא תפעל בצורה אוטומטית ולפני שהיא תבצע ריסוס לבית פרטי היא תלמד את תנאי השטח, את אופי המזיקים במקום, את רמת הנגיעות ואת מוקדי הקינון של המזיקים בבית, רק לאחר אבחון מקצועי וראוי יהיה ניתן לבצע ריסוס לבית פרטי בצורה מקצועית.

 

דקל מסביר – על שיטות ריסוס לבית

 

סוגי ריסוס לבתים פרטיים

תערובת חומרי ההדברה שמשמשת עבור ריסוס לבתים פרטיים יכולה להכיל חומרי הדברה ירוקה, חומרים אורגניים או ביולוגים, בהתאמה למשטח שבו מתבצע הריסוס. כאשר מבצעים ריסוס לבתים פרטיים באזורי החצר, ניתן לרסס עם חומרים טבעיים שמכילים חיידקים או פטריות וכך לפעול שינוי במרקם האקולוגי הטבעי של חצר הבית ולהביא לפתרון יעיל של הדברה ירוקה נגד מזיקים בחצר.

אם מדובר בפעולת ריסוס לבית פרטי חדש, לפני שהוא מאוכלס בדיירים, ניתן להשתמש בחומרי ריסוס קצת יותר חזקים וכך למנוע כל היווצרות עתידית של חרקים ומזיקים בעתיד. יש לא מעט אזורים בבית שלא ניתן להגיע אליהם כאשר הבית מאוכלס, לכן ריסוס בתים פרטיים חדשים לפני איכלוס יכול לייצר הגנה ממושכת מפני מזיקים ולשמור על הבית נקי ממזיקים לתקופה ארוכה.

 

ריסוס נגד חרקים במטבח

אזור המטבח הוא מוקד רגיש ופופולארי שמזמין ומעודד קינון של סוגי חרקים ומזיקים שונים. כאשר מבצעים ריסוס למטבח של בית פרטי חייבים להשתמש אך ורק בחומרי הדברה ירוקה טבעית, כך כל חשיפה של מזון או כלי מטבח לחומרי הדברה לא תהווה סיכון עבור בני האדם בבית. לעומת זאת ריסוס ביוב או חדר זבל חיצוני של בית פרטי יכול להיעשות באמצעות חומרי ריסוס חזקים, כך תימנע היווצרות של סביבה אופטימאלית לקינון מזיקים שעלולים להתפשט אל תוך הבית.

כאשר אתם מזמינים ריסוס למטבח בית פרטי עליכם לוודא שמדובר במדביר מקצועי שמבצע ריסוס למטבח באמצעות חומרי הדברה ירוקה בלבד, כל ריסוס למטבח עם חומרי הדברה אחרים יהיה מסוכן ויוכל להעמיד אתכם בסיכון מיותר.

מאחר וכל מה שנמצא במטבח משמש עבור צריכת מזון, דבר שגורם לכניסה ישירה של חומרים אל תוך הגוף, ביצוע ריסוס למטבח בצורה לא אחראית יכול לייצר מצבים מסוכנים שכדאי ומומלץ להימנע מהם! הזמינו ריסוס למטבח רק אצל חברת הדברה מומלצת לבתים פרטיים שמקפידה על שימוש בחומרי הדברה ירוקה בלבד.

 

דקל מסביר – מהי הדברה ירוקה?

 

ריסוס חרקים

ריסוס נגד חרקים לבית פרטי חייב להיעשות רק לאחר אבחון וזיהוי ממוקד של סוג החרקים שנמצאים באזור הבית. יש המון סוגי חרקים שונים ולכל אחד מהם אופי ותנאי סביבה שונים שמאפשרים את התפשטותו במתחם, לכן ביצוע מקצועי של ריסוס נגד חרקים בבית פרטי יהיה כזה שמתייחס לסוג החרקים ופיזור חומרי הריסוס במקומות הנכונים שמשמשים את החרקים בבית.

למידע נוסף, לחצו – הדברת חרקים

 

ריסוס נגד יתושים

אחד המזיקים הכי נפוצים באזורים של בתים פרטיים הם יתושים. האדמה הלחה באזורי הגינה של הבית מאפשרים קינון והתפשטות של יתושים בבית בצורה מהירה, במיוחד בעונת הקיץ אז היתושים פעילים ביותר. ריסוס נגד יתושים לבית פרטי ייעשה על הקירות שמחוץ לבית, ככה לא רק שהנגיעות הקיימת של יתושים בבית תחוסל, פעולה זו גם תגרום הרחקת יתושים חדשים נוספים בהמשך.

למידע נוסף, לחצו – הדברת יתושים

 

ריסוס נגד ג'וקים

מאחר וכל בית פרטי כולל שטח גדול וקרבה יחסית לאזורי הגינה החיצוניים, נגיעות של ג'וקים בבית פרטי היא מצב כמעט בלתי נמנע. על ידי ביצוע מקצועי של ריסוס נגד ג'וקים לבית פרטי נוכל לייצר הגנה מונעת שלא תאפשר קינון של ג'וקים בתוך הבית והרחקה של ג'וקים חדשים שאולי ינסו להיכנס לבית דרך השטח החיצוני. ריסוס נגד ג'וקים יעיל גם כנגד סוגי חרקים ומזיקים נוספים באזור הבית.

למידע נוסף לחצו – הדברת ג'וקים

 

ריסוס קרציות

בתים פרטיים הם גם מוקד בעל פוטנציאל גבוה מאוד להתפשטות של קרציות או פשפשים ופרעושים, זאת מאחר וברוב המקרים בית פרטי יכלול גם חיות מחמד ואזורי גינה עם צמחייה ירוקה, דבר שמעלה את הסיכויים לקינון והתרבות של קרציות, פשפשים או פרעושים. מעבר לטיפול נגד קרציות לבעלי החיים, יש לבצע גם ריסוס נגד קרציות בבית וכך למגר את המזיקים באופן מוחלט.

למידע נוסף, לחצו – הדברת קרציות

 

שימו לב איך עושים הדברת תיקן גרמני

 

ריסוס נגד נמלים

פעולה של ריסוס נגד נמלים לבית פרטי תתייחס אל השטח הפנימי של הבית או למקומות שאין בהם גישה ישירה. ריסוס נגד נמלים מאפשר פיזור של חומרי הדברה נגד נמלים מתחת לרצפת דק מעץ, בתוך סדקים וחריצים קטנים בחומה של הגינה, ובכל מקום נוסף שלא ניתן ליישם בו חומר הדברה בצורה ישירה. הדברת נמלים לבית פרטי תחייב שילוב של כמה שיטות הדברה בנוסף לריסוס עצמו.

כדי להביא למיגור מוחלט של נגיעות הנמלים בבית, חייבים לחסל את הקן שלמענו הנמלים פועלות. אזורים של בתים פרטיים יכולים לכלול מגוון רחב של מוקדים בהם הנמלים יבססו קן וממנו יגיעו אל תוך אזורי הבית בחיפוש אחר מקורות מזון. קן נמלים יכול להימצא בתוך סדקים של קירות ובמקרים רבים נוכל למצוא קן נמלים בתוך החומה שמקיפה את הבית, דבר שמאפיין בעיקר נמלים בבית פרטי או דירות קרקע.

 

מדביר מומלץ לריסוס בבית

מדביר מומלץ נגד נמלים לבית פרטי לא יסתפק בביצוע ריסוס נגד נמלים בבית, הוא ישלב גם שימוש בחומרי ג'ל הדברה ירוקה לנקודות האסטרטגיות שדרכן הנמלים חודרות אל תוך שטח הבית, בנוסף הוא גם יזהה את דרכי הגישה המשמשות את הנמלים וימליץ לבעל הבית לבצע איטום של החריצים והסדקים, כך תימנע גישה קלה של מעבר נמלים אל תוך שטח הבית.

ריסוס נגד נמלים בבית פרטי יוכל לסייע בכיסוי השטחים הנסתרים שאין יד אדם משגת בהם, לרוב שטחים אלו ישמשו מקום מצוין עבור קינון והתפשטות של נמלים בבית ובסביבתו הקרובה.

פיזור חומרי הדברה נגד נמלים באמצעות ריסוס לבית פרטי יוכל למנוע קינון של נמלים מתחת לרצפת עץ, בתוך החריצים של החומה בגינה, בתוך סדקים של קירות ובאזורים נוספים הנמצאים ברחבי הבית.

לפרטים נוספים לחצו – הדברת נמלים בבית

 

ריסוס קן דבורים וצרעות

הימצאות של קן דבורים בבית פרטי נפוצה מאוד והיא מצריכה טיפול הדברה נגד דבורים באופן מקצועי. קן דבורים בבית פרטי יהיה ממוקם באזור גבוה, לרוב על עצי דקל או עצים גבוהים אחרים, דבר שעלול להיות מסוכן כאשר ילדים משחקים בכדור ובטעות פוגעים בקן דבורים וגורמים לו ליפול לקרקע.

כאשר קן דבורים בבית פרטי ייפול בטעות לקרקע הדבורים יחשבו שמדובר בפעולה מכוונת שמטרתה להשמיד את הקן, דבר שיוביל אותם למתקפה אגרסיבית נגד כל מי שנמצא במקום. אם אתם מזהים קן דבורים בגינה של הבית, מהרו להזמין ריסוס קן דבורים לבית פרטי אצל חברת הדברה מומלצת והימנעו מכל סיכון מיותר שעלול לקרות בהמשך.

בשונה ממקרים של קן דבורים בבית פרטי הממוקם במקומות גבוהים, קן צרעות יהיה בגובה נמוך. ניתן למצוא לא מעט מקרים של קן צרעות בתוך תריסים של חלון או בתוך ארגז של מזגן קיר, ופעמים רבות קן צרעות בבית פרטי יהיה ממוקם גם בתוך מבנה של פרגולה חיצונית בגינה או על פינה של משקוף או כל מבנה חיצוני אחר בשטח הגינה של הבית. גם צרעות יתקפו כל מי שינסה לפגוע בקן שלהן! לכן גם במקרה זה מהרו להזמין ריסוס קן צרעות לבית פרטי אצל חברת הדברה מומלצת.

לפרטים נוספים לחצו – ריסוס דבורים וצרעות

 

מחיר ריסוס לבית פרטי

  • מחיר ריסוס ג'וקים או נמלים : 700 – 350 ₪
  • ריסוס נגד חרקים לבית פרטי : 700 – 350 ₪
  • ריסוס קן צרעות לבית פרטי : 450-480 ₪
  • הדברה זבובים לבית פרטי : 700 – 400 ₪
  • מחיר הדברת חשופיות בגינה : 600 – 400 ₪
  • הדברת נדלים לבתים פרטיים : 800 – 400 ₪
  • מחיר הדברת עקרבים בבית : 800 – 400 ₪
  • הדברת חיפושיות לבתים : 600 – 400 ₪
  • הדברה נגד חדקונית האורז : 420 – 380 ₪

 

חברת גור הדברות – ריסוס לבית פרטי

כבר 30 שנים שחברת גור הדברות מעניקה שירותי ריסוס לבתים פרטיים והדברת מזיקים או חרקים מכל סוג בצורה יעילה ומקצועית, בהתחייבות לתוצאות הדברה יעילות שיחזיקו מעמד לאורך זמן רב. לגור הדברות יש צוות מדבירים מקצועי שפועל באישור המשרד להגנת הסביבה ומקפיד להשתמש בחומרי הדברה ירוקה לבתים פרטיים כדי לשמור על סביבה בטוחה ונקייה.

אם אתם מחפשים חברת הדברה לבית פרטי שתבצע עבורכם ריסוס לבית בצורה יעילה ומקצועית, יש לנו את הניסיון והידע המקצועי שנדרש לביצוע ריסוס לבית פרטי בסטנדרטים גבוהים ולכן אין לנו כל בעיה להתחייב ל – 100% אחריות עבור כל הדברת מזיקים לבתים פרטיים שאנו מבצעים.

אם לאחר ההדברה המזיקים לא ימוגרו מהבית באופן מוחלט – נחזור ונבצע הדברה נוספת לבית בחינם.

לקבלת ייעוץ טלפוני חינם ובירור פרטים נוספים, התקשרו – 054-3964646
ניתן לקבל מידע גם דרך תיבת ה – צור קשר

 

זיהוי חרקים ומזיקים בבית

תמונת מדבקה הדברת נמלים עם טלפון

להלן פירוט סוגי חרקים הנפוצים בבית, מזיקים שדרוש להם טיפול הדברה מקצועי:

נמלים ג'וקים תיקן גרמני

נמלת האש ↔ פשפשים  פשפש המיטה

פרעושים  דבורים וצרעות טרמיטים

עכברים חולדות  חפרפרת

עש  יתושים ↔ כיני יונים  ↔ קרציות

דג הכסף חשופיות חדקונית האורז

תולעים עקרבים ↔ עכבישים

צרצרים ↔ חיפושיות דבורת הדבש

אורזית משוננת ↔ זבובים נדלים

↔  ©  ↔  זיהוי חרקים  ↔  ©  ↔

 

<  ⊗  ⊗  ⊗ ⊗  ⊗  >

 

חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן